Rabu, 11 Ogos 2010

Buat duit dengan Aplikasi facebook, Terbukti jana beribu ringgit..

Bagaimana Saya Menjana RM4000 Melalui Aplikasi Facebook. Tiru Cara Saya.

Amaran: Jualan DiBuka Kembali. Hanya 5 orang sahaja


"Tahukah Anda Bahawa Anda Mampu Menjana Wang Dari Aplikasi Facebook Selagi Facebook Belum Menutup Bisnesnya?"


"Ya! Anda boleh melakukannya secara mudah dan percuma serta mampu menjana wang dengan berkesan melalui satu aplikasi Facebook yang bakal saya kongsikan kepada anda"


Rakan-rakan Ehoza yang saya hormati,

Saya pasti sekiranya anda membaca bahagian ini saya percaya anda tertarik dengan apa yang saya akan perkatakan seterusnya. Saya bukan hanya ingin menarik perhatian anda tetapi saya ingin memberitahu anda mengenai aplikasi-aplikasi Facebook yang memberi anda wang. Teruskan bacaan..


Mengapa Menggunakan Facebook Untuk Memberi Anda Wang?

Sekarang ini Facebook merupakan satu laman sosial yang bukan saja paling popular di Malaysia malah kebanyakan negara di dunia. Jumlah pengguna aktif Facebook dari Malaysia kini mencecah hampir 7 juta, iaitu 20% dari rakyat Malaysia dan semakin meningkat dari hari ke hari. Sebenarnya, ini berita baik untuk anda menjana wang dari Facebook.

Saya rasa tak usah lagi saya bercerita panjang mengenai kehebatan Facebook ini kerana anda telah pun mendapat pendedahan secara tidak formal mahu pun secara formal. Cukup saya analogikan Facebook sebagai sebuah pasar raya yang besar di Kuala Lumpur dan membandingan Kedai Runcit Ali di kampung. Anda sendiri tahu apabila ada ramai pelanggan maka jualan pun semakin bagus

Dengan hanya berkongsi permainan atau pun kuiz-kuiz yang menyeronokan dengan rakan-rakan Facebook anda. Anda mampu untuk meraih pendapatan yang lumayan tetapi untuk siapa panduan ini? Adakah anda tergolong dalam golongan di bawah?



Untuk Siapa Panduan Ini?

Adakah anda seorang


==> Pengguna Facebook tetapi belum mendapat pendapatan di Facebook
==>Pengguna tegar Facebook dengan banyak membazir masa dengan hanya bersosial dan bermain aplikasi mainan di Facebook.
==> Pengguna Facebook yang pernah melihat rakan-rakan Facebook membuat duit di Facebook tetapi anda tidak tahu caranya.
==> Pengguna Facebook yang mencuba membuat aplikasi Facebook tetapi asyik tidak berjaya melakukannya?
Siapa pun anda, anda mempunyai masalah bagaimana ingin mula menjana pendapatan dari aplikasi Facebook.


Apakah Itu Pemasaran Viral?

Bagi perniagaan offline, ia disebut sebagai pemasaran �word-of-mouth,�. Dalam perniagaan internet pula, ia disebut sebagai �viral marketing� atau pemasaran viral. Pemasaran viral merupakan satu teknik di mana anda membenarkan sesuatu produk atau servis diberikan secara percuma untuk menggandakan pemasaran melalui internet dengan pantas. Anda cuma perlu letakkan iklan anda dalam pemberian produk percuma.


Teknik pemasaran viral juga berlaku dalam Facebook melalui aplikasi yang anda cipta. Pernahkah anda menerima jemputan dari rakan-rakan anda untuk bermain sesuatu aplikasi dari Facebook seperti permainan dan kuiz-kuiz?. Anda mendapati aplikasi itu sungguh seronok untuk dikongsikan bersama rakan-rakan anda yang lain pula lalu menjemput mereka untuk bermain bersama-sama.

Begitulah aplikasi yang anda cipta yang akan merebak dari rakan-rakan lain ke seluruh pengguna Facebook di Malaysia malah ke seluruh pengguna Facebook di dunia seperti virus pandemik H1N1!


Siapa Saya?

Fairuz Abdullah mungkin satu nama yang sangat asing buat anda. Saya bukanlah seorang otai yang boleh dikenali di mana-mana. Saya merupakan seorang penguna facebook yang tegar dari tahun 2007 yang memula menjana pendapatan RM4000 sebulan melalui aplikasi facebook sejak tahun 2009 lagi. Saya yang berkerja sebagai seorang pegawai pemasaran bagi beberapa industri seperti kejuruteraan dan merupakan kepada pemilik blog jenamaonline.com


Bagaimana Panduan Ini Boleh Membantu Anda?

Saya bukanlah antara mereka yang telah mempunyai nama besar dalam industri ini namun atas pengalaman serta ilmu yang saya ada sepanjangpengalama saya dalam menjana pendapatan di Facebook maka lahirlah panduan ini. Saya yakin bahawa panduan ini akan memberikan kejayaan kepada anda melalui akaun Facebook milik anda.

RahsiaFacebook.my


Berapa Pendapatan Saya Sebulan Melalui Facebook?

Perhatikan betul-betul screen shot income saya pada bulan Mei di bawah tiada hype di sini melainkan yang betul-betul sahaja. Apa yang perlu adalah usaha anda sahaja untuk mendapatkan seperti di bawah.



Resigzed ImageClick this bar to view the full image.



Bagaimana Cara Cepat Anda Boleh Menjana Wang Dari Aplikasi Facebook...

Baiklah..saya tidak mahu melengahkan masa anda untuk mula menjana wang di Facebook dan tidak membiarkan anda terkial-kial belajar keseorangan aplikasi ini. Saya memperkenalkan panduan saya iaitu:


Rahsia Tersembunyi Duit Dari Facebook




Faiz, Berapa Harga Untuk Rahsia Tersembunyi Duit Dari Facebook Ini?


RM100
RM90
RM60

!!
!!
!!
V
V
RM50

Nak Murah lagi!!



Ok la, saya bagi hanya RM50 sahaja dulu (hanya 10 Orang)


Di sebabkan produk ini produk yang sangat berkualiti saya risau menjatuhkan nilai produk ini dengan harga serendah RM20.


Jadi saya terhadkan kepada 10 orang pertama untuk harga RM50 (seterusnya RM50 dan mungkin RM100)

untuk beli bleh klik di bawah


RahsiaFacebook.my







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...