Rabu, 5 Mei 2010

Jana USD 5 lam msa 5 hri ngan PTC

Salam, di sini aku nak share perkra yg baru aku prasan ngan PTC ni..Tapi law dah ade hrap maaf ye..Aku pun newbie g and belum dpt payment..ngah wat xpriment..so spe2 nak join xprimt aku n test scam x, sgt2 dialukan..xrugi pape pun sbb free..Btw, law otai2 rsa ni dah lapuk, sory ye, newbie bru prasan..

Macam mana korang mampu jana sehingga USD 1 lam msa shari..Ini yang aku mampu skrang ni la..Aku percaya law sape2 yang rjin skit, blh dapat sehingga 5 usd trus shari..N leh cashout serta merta..

Tapi aku suggest org2 yg xmerempit je join sbb tkut probs ngan rempitan la..Aku pun merempit, tpi stakat ni xde probs g la..so spe yg mrempit brani ambik risk, jom r join, leh rotate untuk wat modal rempit lak..Juz take the precautions..sntiasa jaga line..insyaAllah slamat smpai destnasi..

Ni logiptc, stu lagi program PTC untuk Logitraffic, tempat otai2 merempit..Klik ade yang usd 0.02 n usd 0.005..yg 0.005 tu berlambak, xhabis klik..yg 0.02 lak ade lam 10 je..tpi law dah hbis, jgn rsau, leh wat bagi ade blik..





Ini lak bukti stakat aku wat rinik n smalam..smalam dpt 1 usd,,
Rinik dah 45 mnit men2, dpt la lam usd 0.80..sbb tu aku yakin law korang rjin skit leh wat usd 5 lam msa shari je..Smalam aku dpt usd 1, rinik bajet usd 2 lak..

Get Paid for Browsing the Internet with LogiPTC

Mcam mana nak dpt smpai usd 1 lam shari? ade trick nye skit..nak taw trick, leh PM aku..xyah byar pape pun, juz mintak korang join referral aku je,,Aku mntak PM tu sbb nak share ngan org2 jdi referral je law blh..N law referral dah strong nnti aku shre umum..TQ guys sbb bca thread nie..Jgn lupa dftr referral aku, then PM aku, nnti aku gtaw apa yg perlu wat..FREE je..

Link referral:
LogiPTC - LogiPTC Home Page

Banner
Get Paid for Browsing the Internet with LogiPTC
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...